Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!

Właściciel księgi: Rudnik k.Sulkowic

W księdze jest 724 wpisów.

Jesteś 8763 osobą oglądającą tę księgę.

[ Poprzednia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi

501
pozdro dla chopaków z Gościbi: Rączki, Maćka B., Kaftana, Tomka O. itd....:)
;)

czas wpisu: 2006-05-18 17:59:46
adres wpisu: bsy226.neoplus.adsl.tpnet.pl

502
Gościbia znów wygrała!!!!!!
16:12 Piotrków przegrał hehe
????

czas wpisu: 2006-05-19 20:43:32
adres wpisu: btc207.neoplus.adsl.tpnet.pl

503
wiadomo ze Goscibia wygrała bo przeciez jest NAJLEPSZA:D:DD
....

czas wpisu: 2006-05-19 22:47:44
adres wpisu: bsy147.neoplus.adsl.tpnet.pl

504
Wszystkiego naj dla z okazji urodzin dla Pauliny Szczurek!!!
Olka K.

czas wpisu: 2006-05-21 13:01:41
adres wpisu: bsm79.neoplus.adsl.tpnet.pl

505
Pozdro dla wszystkich chlopcow z KS GOSCIBIA a w szczegolnosci Tomusia Twardosza!!!
piekna P.

czas wpisu: 2006-05-21 20:44:32
adres wpisu: bss193.neoplus.adsl.tpnet.pl

506
Rece w gore gacie w dol bo mamy wymazony awans do 1 ligi krakowsiej!! a poza tym pozdro dla wszystkich chlopakow z mojej druzynki!!! ;)
twardosz

czas wpisu: 2006-05-21 20:50:09
adres wpisu: bss193.neoplus.adsl.tpnet.pl

507
co wy wiecie o pierwszej lidzi
pozdro dla wszystkich szczesciarzy ktorzy mnie znaja
kaftan

czas wpisu: 2006-05-22 20:45:24
adres wpisu: bsl250.neoplus.adsl.tpnet.pl

508
oj kaftan kaftan, my wiecej wiemy o Ilidze niz ty....)
baba tez chłop :)

czas wpisu: 2006-05-22 20:52:38
adres wpisu: 10.7.0.120 przez awc174.internetdsl.tpnet.pl

509
Gościbia Jedzie na finały Polski. już niedługo!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!

czas wpisu: 2006-05-23 14:44:15
adres wpisu: bsx45.neoplus.adsl.tpnet.pl

510
pozdro dla jarusia i kaftana!!!
twardosz

czas wpisu: 2006-05-23 20:38:26
adres wpisu: btb186.neoplus.adsl.tpnet.pl

511
POzdrowienia dla calej ekipy z rudnika dawida, szynecki, malego, kopary, runiego
Kchta

www.wp.pl
czas wpisu: 2006-05-23 21:10:33
adres wpisu: bte21.neoplus.adsl.tpnet.pl

512
gorące buziaki dla ciebie Dawid!!!!!!!!!!!ty już wiesz kto.....
tajemnica

czas wpisu: 2006-05-23 21:11:58
adres wpisu: 192.168.1.153 przez uh234.internetdsl.tpnet.pl

513
ty zes jest prze dj KONDI oby tak dalej dawco
kuchosz

www.wp.pl
czas wpisu: 2006-05-23 21:32:42
adres wpisu: bte21.neoplus.adsl.tpnet.pl

514
dzieki Tomuś za pozdro....buziaki:)
Jarek

czas wpisu: 2006-05-24 14:01:24
adres wpisu: 10.7.0.120 przez awc174.internetdsl.tpnet.pl

515
Pozdrowienia dla najwiekszej PISKI Dawida Szczurka, ale korki z ciebie !!!!!!! :P:P:P:P:P
kuchta

www.wp.pl
czas wpisu: 2006-05-24 15:05:12
adres wpisu: btn190.neoplus.adsl.tpnet.pl

516
Pozdro dla CYKALI KERFURA BUKI I CALEJ MAFII Z RUDNIKA!!!!!!!!!!
Kostek

czas wpisu: 2006-05-24 17:16:49
adres wpisu: bta142.neoplus.adsl.tpnet.pl

517
Na tej stronie to gips:) Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu! Postrofienia dla Rudnika! a i moich K,J!
MaSaKrA-to jest nic! A i wam przypominam że się trzeba odpłacić: tym Niepełnosprytnym konfidentą, kyórzy niestety istnieją=)
Ja czyli Ja

czas wpisu: 2006-05-24 22:02:45
adres wpisu: bub135.neoplus.adsl.tpnet.pl

518
Wojsko przyjeżdża dlatego:
- pijemy w T&T (żadzi Czesiek)
....::POStrO: dla Rudnika City::....
//i pozdrowionka dla mojego cienia (STRING) i jej małżonka
//i dla paćki i jej konkubenta
// dla Tasi,(materialistki)- SpErMoJaDka
// i dla mnie "***"
Gips rzadzi_ Huśtanie bykom j.j też
MaSakRa to Mało, a także trzeba dojechać konfidentów
Ja czyli Ja a także Ja

czas wpisu: 2006-05-25 12:22:33
adres wpisu: bto215.neoplus.adsl.tpnet.pl

519
kiedy chłopaki z gosibi maja nastepny mecz??
??

czas wpisu: 2006-05-25 15:17:41
adres wpisu: bte15.neoplus.adsl.tpnet.pl

520
31 maja do 4 czerwca Gościbia wyjedża na finały Polski Trzymajcie Kciuki za nas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to my!!!!!!!!!!!

czas wpisu: 2006-05-27 16:22:56
adres wpisu: bsy68.neoplus.adsl.tpnet.pl

521
Pozdrowionka dla Oli, Madzi i Asi...
uwielbiam was:*:*:*
wielbiciel

czas wpisu: 2006-05-27 19:48:11
adres wpisu: bsv53.neoplus.adsl.tpnet.pl

522
dzięki za pozdrowienia....
Ola

czas wpisu: 2006-05-27 21:06:40
adres wpisu: btc117.neoplus.adsl.tpnet.pl

523
pozdrowienia dla całej 3d od i 1f gorące całuski
maksiu

czas wpisu: 2006-05-27 23:07:26
adres wpisu: btw227.neoplus.adsl.tpnet.pl

524
dlaczego nikt z wyjątkiem mnie i paru osób nikt w Rudniku mie słucha matalu???? techno i hip hop jest do bani... LUZIO pozdrawia................................. ble ble
luzak''satan''

czas wpisu: 2006-05-27 23:18:13
adres wpisu: 213.199.197.18

525
pozdro dla epsilona i wszystkich z dolnej!!! rudnik jest wypasiony;)
wymiatacz

czas wpisu: 2006-05-28 01:15:51
adres wpisu: nat-161.ghnet.pl

526
pozdro dla wszystkich z 1 f i 1 c.Gorace buziaki!!!!!!!!!
maks

czas wpisu: 2006-05-28 17:21:50
adres wpisu: bua148.neoplus.adsl.tpnet.pl

527
pojutrze wyjedżamy na finały !!!!!!!!!!!trzymajcie kciuki
GOŚCIBIA

czas wpisu: 2006-05-29 13:29:39
adres wpisu: btn100.neoplus.adsl.tpnet.pl

528
pozdro dla jarka k.
Ewka

czas wpisu: 2006-06-06 19:18:50
adres wpisu: 10.7.0.49 przez awc174.internetdsl.tpnet.pl

529
Pozdro dla Jarka K., Boczka, Jeżego, Maćka, Rączki

ewela

czas wpisu: 2006-06-06 19:22:25
adres wpisu: 10.7.0.49 przez awc174.internetdsl.tpnet.pl

530
1c to BOSSY i nikt tego im nie odbierze
koledzy

czas wpisu: 2006-06-06 19:25:43
adres wpisu: 10.7.0.49 przez awc174.internetdsl.tpnet.pl

531
Pozdro dla Ani Marzec i Madzi Piątkowskiej jesteście cool
wielbiciel

czas wpisu: 2006-06-06 19:27:13
adres wpisu: 10.7.0.49 przez awc174.internetdsl.tpnet.pl

532
Pozdrowienia dla naj pani na świecie P=.Asi Konieczkowicz
:*:*:*:*

czas wpisu: 2006-06-06 19:29:07
adres wpisu: 10.7.0.49 przez awc174.internetdsl.tpnet.pl

533
Iza i Marcin.................
Boss

czas wpisu: 2006-06-06 19:30:43
adres wpisu: 10.7.0.49 przez awc174.internetdsl.tpnet.pl

534
Jarek czemu tak mówisz jak to nie jest prawda ....Jak coś to do Włodka:*:*:*
Ewela

czas wpisu: 2006-06-06 19:32:42
adres wpisu: 10.7.0.49 przez awc174.internetdsl.tpnet.pl

535
siemka wszystkim ziomalom.
kochamy łukasza garbieniaoraz jarka kuchtę i oczywiscie tomka twardosz
aga i ewelina

czas wpisu: 2006-06-07 16:51:10
adres wpisu: 10.7.0.49 przez awc174.internetdsl.tpnet.pl

536
siemka! ! ! KoCHam ...:::TOkiO HOteL...
pozdro dla Ic pa


aGA

czas wpisu: 2006-06-07 16:54:31
adres wpisu: 10.7.0.49 przez awc174.internetdsl.tpnet.pl

537
Jarus K. jest mój więc nawet nie probujcie się do niego dobierać bo wam się to nie uda to jest oczywiscie do agi i eweliny!!:) buziaczki dla Jarusia kocham cie !!:*:*
Kotek!!:):*

czas wpisu: 2006-06-08 11:53:26
adres wpisu: btz111.neoplus.adsl.tpnet.pl

538
Pozdrowionka dla Ewelinki P., Kasi K. i Madzi B.!!!:* buziaczki:*
koledzy z gimnazjum

czas wpisu: 2006-06-08 11:55:37
adres wpisu: btz111.neoplus.adsl.tpnet.pl

539
pozdrowienia dla Franusiów!!:* kofany was
wszyscy

czas wpisu: 2006-06-08 11:58:23
adres wpisu: btz111.neoplus.adsl.tpnet.pl

540
Pozdriownka dla Tomusia Twardosza!!:) Jestes super:) buziaczki:*
Kasia K.

czas wpisu: 2006-06-08 12:14:08
adres wpisu: btz111.neoplus.adsl.tpnet.pl

541
Pozdrowionka dla kochanego braciszak Przemka K.!!:) buziaczki:)
Kasia K

czas wpisu: 2006-06-08 12:16:25
adres wpisu: btz111.neoplus.adsl.tpnet.pl

542
pzdr dla byłej IIIh i CAłej drużyny junioró LKS Rudnik (oprócz kosiary spalinowej=)) (rozwalcie tę 3 lige w pył bo ja już chyba odchodze=()(wajha supersnajper hahaha
SzCzV3k

czas wpisu: 2006-06-08 19:14:39
adres wpisu: 10.3.0.96 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

543
ta ksiega gosci robi sie smieszna a tak w ogóle to fajnie ze Kasia K. jest jednoczesnie kolegami z klasy bo przeciez to widac ze wpisy od 537 do 541 sa od jednej i tej samej osoby bo jest taki sam adres wpisu....:/
:/

czas wpisu: 2006-06-09 15:06:41
adres wpisu: bsp44.neoplus.adsl.tpnet.pl

544
Ja się z tym zgadzam!!!Wczas ze to pisała Kaśka z Ewelinką i Madzią!!!HAHAHA a to peszek!!!
pozdrowionka dla Pawła Przały!!!
Olka

czas wpisu: 2006-06-09 21:12:49
adres wpisu: bsp233.neoplus.adsl.tpnet.pl

545
Pozdro dla moich kolezanek Marinki Pauliny Beatki M. dla Ewy oraz dla wszystkich Rudnicanow
kaska

czas wpisu: 2006-06-12 21:17:25
adres wpisu: elf54.internetdsl.tpnet.pl

546
Beata Sz. zastanow sie nad swoim zachowaniem!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

czas wpisu: 2006-06-12 21:18:34
adres wpisu: elf54.internetdsl.tpnet.pl

547
ile mieszkańców ma rudnik?
stefcio

czas wpisu: 2006-06-14 15:50:49
adres wpisu: 10.3.0.67 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

548
pozdro dla całej klasy 2F oprucz sylwi żuchowicz i idziewczyn z herbutowic. klasa 2F jest zaje fajna. Pozdrowiona Ziomy z 2F
koledzy z klasy

czas wpisu: 2006-06-14 16:20:54
adres wpisu: 10.3.0.67 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

549
Bożeeeeeeee księge gości rudnika opanowały jakieś co chwile zakochane w kimś innym gówniary ;/ Wypadało by tutaj od czasu do czasu zrobić porządek bo robi sie tu starszny przypał ;/
LiBra

czas wpisu: 2006-06-16 14:31:57
adres wpisu: 10.3.0.70 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

550
zgadzam się z libra!!!!!!!!!!! same gówniary.
edzio:)

czas wpisu: 2006-06-17 22:11:27
adres wpisu: 10.3.0.67 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

551
Kocham Magde Bachlede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WWA

czas wpisu: 2006-06-19 17:43:42
adres wpisu: 10.3.0.67 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

552
Rudnik jest THE BEST!!!!!!!NAJLEPSZA WIOSKA NA SWIECIE!!!
paulina poskromo

czas wpisu: 2006-06-20 20:10:53
adres wpisu: btn101.neoplus.adsl.tpnet.pl

553
Pozdrowionka dla Rafała R. Buziaczki!!!
Jesteś spoko!!!:* :* :* :):):)
Olka K.

czas wpisu: 2006-06-20 21:28:13
adres wpisu: btl211.neoplus.adsl.tpnet.pl

554
Pozdrowienia i buziaczki dla Madziuli Bizoń!!!Koffana jesteś!!!:) :*
W końcu koniec roku!!!Super!!!:)
Olka K.

czas wpisu: 2006-06-21 22:56:13
adres wpisu: btq211.neoplus.adsl.tpnet.pl

555
Szukam OLI z Gimnazjady w Radomia. Grała z 11 w Sułkowicach. Jesli ktos ma z nią kontakt prosze podać
Ryszard

czas wpisu: 2006-06-22 22:10:02
adres wpisu: bnf22.neoplus.adsl.tpnet.pl

556
Pozdrowionka dla K.S GOśCIBIA!!!
już się nie moge doczekać kadry!!! Jade! Happy!!
Olka K.

czas wpisu: 2006-06-24 22:00:11
adres wpisu: btu31.neoplus.adsl.tpnet.pl

557
STRASZNE KOKO !!! P:)
kokosza

czas wpisu: 2006-06-26 17:53:21
adres wpisu: btw124.neoplus.adsl.tpnet.pl

558
DZIECISKA !!! ALE MACIE KOKO NADAJECIE SIE HEHE DO PRZEDSZKOLA !!! :P
kokosza

czas wpisu: 2006-06-26 17:56:59
adres wpisu: btw124.neoplus.adsl.tpnet.pl

559
wal się kokosza ojszczymuże. ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
edzio:)

czas wpisu: 2006-06-26 18:29:18
adres wpisu: 10.3.0.67 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

560
Znam Ole z 11 razem z nią byłam na Gimnazjadzie w Radomiu a o co chodzi????
...

czas wpisu: 2006-06-26 19:00:15
adres wpisu: btq145.neoplus.adsl.tpnet.pl

561
najlepsze pozdro dla calej KLASY 3H ktura wychodzi z gim juz sie wiecej nie spotkamy . OGNISKO BYLLO ZAJEBISTE :];];];];]
kuchta

czas wpisu: 2006-06-26 22:44:48
adres wpisu: bsy120.neoplus.adsl.tpnet.pl

562
Pozdrowienia od byłego mieszkańca "RUDNIKA"
Mateusz Oliwa

czas wpisu: 2006-06-28 14:29:48
adres wpisu: bzo226.internetdsl.tpnet.pl

563
nici z pierwszej ligi. chciałem w imieniu swoim i swoim pozdrowic Jarka Tardego Boczka Raczke LOCZKA Mrówke no i siebie
kaftan

czas wpisu: 2006-06-29 08:51:22
adres wpisu: bti148.neoplus.adsl.tpnet.pl

564
zapomnialem dopisac
chciałem pozdrowic.......
kaftan

czas wpisu: 2006-06-29 08:53:31
adres wpisu: bti148.neoplus.adsl.tpnet.pl

565
Juz tyle minelo świat bez Ciebie wydaje sie nudny zawsze bedziemy pamietac o Tobie Tomek K [*]
jaaaaaaa

czas wpisu: 2006-06-30 14:19:07
adres wpisu: 10.3.0.92 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

566
witoj kaftan!!! i jak tam po urodzinkach u mrówki?
Lepiej bedzie jak bedziemy chodzic osobno na takie imprezy bo do dzis mnie brzuch boli ze smiechu;)
jarus

czas wpisu: 2006-06-30 22:04:22
adres wpisu: 10.7.0.120 przez awc174.internetdsl.tpnet.pl

567
Pozdrawiam serdecznie rudnik i moją rodzine
Andrzej z Chrzanowa kolo Krakowa

czas wpisu: 2006-07-02 12:15:12
adres wpisu: abji82.neoplus.adsl.tpnet.pl

568
Jarus to dopiero paczatek
poczekaj jak wpadniemy do Ciebie haha
Kaftan

czas wpisu: 2006-07-04 09:18:36
adres wpisu: bud201.neoplus.adsl.tpnet.pl

569
kuchta 3h jeszcze sie spotka w komplecie jusz niedługo będzie powturka :D i pozdrówko dla ziomali z rudnika
/rudnik the best/
......

czas wpisu: 2006-07-04 16:25:25
adres wpisu: bsy29.neoplus.adsl.tpnet.pl

570
noi pozdro dla całej 3h
......

czas wpisu: 2006-07-04 16:27:39
adres wpisu: bsy29.neoplus.adsl.tpnet.pl

571
Co to za zastój we wpisach? Pozdro dla całej (byłej) IIIh, długo nas nie zapomną. Rudnik! CO?! Urodzeni Wiślacy! <>
B. Socha

czas wpisu: 2006-07-05 12:43:38
adres wpisu: bsx148.neoplus.adsl.tpnet.pl

572
Pozdrowienia dla byłej 6a!!! Takiej klasy juz nie będzie! spewnością .......... (= :D
Olka K.

czas wpisu: 2006-07-05 19:43:53
adres wpisu: btu18.neoplus.adsl.tpnet.pl

573
Ale tu dawno nie byłam, SiĘ PoRoBiŁo, na tej stronce! PoZdroFFienia dla calusienkiego rudnika. A szczególnie dla zgrzybiałago staruszka z laseczką, którego omal bym nie przejechała moja furą! Ale sie dziaduszek niesamowicie wystraszył. Aż okularki by biedny zgubił!
No I gorace buziaczki dla wszystkich! pa
M.G

czas wpisu: 2006-07-14 14:29:15
adres wpisu: bsn104.neoplus.adsl.tpnet.pl

574
Gorące pozdro dla sexi Dominik Blak. Jesteś super !!!!!!!!!
Michał B.

czas wpisu: 2006-07-25 13:56:21
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

575
Wszystkiego dobrego dla zajefajnej koleżanki Dominiki Blak !!!!!!!!! MISIU
Michał B.

www.xstar.pl
czas wpisu: 2006-07-25 14:01:46
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

576
Pozdro dla wszystkich lasek z Rudnika jesteście boskie !!!!!!!
Wasz MISIU
Michał B.

www.radioparty.pl
czas wpisu: 2006-07-25 14:04:24
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

577
elo ziomki spod rudnika
Baaaaaaaaaaaartaaaaaaaaas

czas wpisu: 2006-07-27 15:23:07
adres wpisu: btz201.neoplus.adsl.tpnet.pl

578
Pozdrowienia dla całej kadry a szczegulnie dla sonego!!!KC
Olka K.

czas wpisu: 2006-07-29 18:46:36
adres wpisu: bti47.neoplus.adsl.tpnet.pl

579
POzdrowienia dla wszystkich z kadry w Potoczku było Super!!!
Sylwia

czas wpisu: 2006-08-01 08:06:38
adres wpisu: btb34.neoplus.adsl.tpnet.pl

580
RUDNIK JEST COOL!!!!!!!!!!!
ROBINHO:)

czas wpisu: 2006-08-09 13:54:04
adres wpisu: 10.3.0.67 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

581
pozdrowienia dla WERBELKA z orange pl
skarbusia

czas wpisu: 2006-08-10 18:30:52
adres wpisu: czy226.internetdsl.tpnet.pl

582
Pozdro dla Carlosa Najepszego Kumpla na świecie!!!!!!!
Kaktus

czas wpisu: 2006-08-11 13:24:00
adres wpisu: 10.3.0.67 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

583
"jeszcze wczoraj myslałes ze wszystko potrafisz, miałes wiele pomysłow choc za mało czasu" juz 2 lata [*]
pamietmy pamietac będziemy

czas wpisu: 2006-08-15 19:10:46
adres wpisu: 10.3.0.92 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

584
juhu !!!
sty jak to sie wpisujecie do ksiegi gosci !! (byla) 3h tylko jeden maly psikus nic tu nie widze !!! do roboty koguciki... buzka 4all
gosia_ga

czas wpisu: 2006-08-16 00:45:26
adres wpisu: abjc94.neoplus.adsl.tpnet.pl

585
to jak gosia trzeba rozkręcić toważystwo >jou ziomale rudnickie<
ziomal

czas wpisu: 2006-08-24 23:32:48
adres wpisu: elf54.internetdsl.tpnet.pl

586
pozdro dla ziomów którzy wiedza o co chodzi
Timroth

czas wpisu: 2006-08-25 15:22:59
adres wpisu: 172.36.1.18 przez 193.112.229.48

587
co nasz proboszcz zrobil z Mirkiem??
ze sie musial wyniesc z rudnika??
szkoda go bo równy z niego byl ksiadz??
?????????
piszcie!!! cos na ten temat
ktoś

czas wpisu: 2006-08-27 21:35:05
adres wpisu: elf54.internetdsl.tpnet.pl

588
jakby jacys ludzie na k.Mirka nie napisali do by go nie przeniesli!!!ja tez chce naszego ksiedza!!!!
ktosik

czas wpisu: 2006-08-28 22:36:20
adres wpisu: btz2.neoplus.adsl.tpnet.pl

589
ale co napiasli?? :(
ktos

czas wpisu: 2006-08-28 22:51:51
adres wpisu: elf54.internetdsl.tpnet.pl

590
Tak to już jest. Przeciez on tu nie mugł byc na zawsze. A szkoda;( Bedzie nam go brakowało;(
Robinho

czas wpisu: 2006-08-29 15:28:58
adres wpisu: 10.3.0.67 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

591
ja słyszałem ze to z kurii jakieś pismo przyszło i proboszcz nie miał na to wpływu ale z tymi ludźmi to nic nie wiadomo. I kto sie nam teraz bedzie na mszy podśmiewywał?? SUX
znajomy

czas wpisu: 2006-08-30 18:21:33
adres wpisu: 10.3.0.70 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

592
to nie tak!!!! Ktos to specjalnie zrobił. jakis MATOŁ. Jak bym złapał to /*&^$
ROBINHO

czas wpisu: 2006-09-01 19:24:13
adres wpisu: 10.3.0.67 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

593
PoOoZdrOoOo Dla CałeGoOo RuDnika i Dla Byłej 3C!!!!JesteScie OdjeChani!!!!!Kocham Was!!!!!!!!!!!!!!BuziOoOolki
Malalaaaaaaaa

czas wpisu: 2006-09-02 09:08:24
adres wpisu: btm188.neoplus.adsl.tpnet.pl

594
Nie byłam tu dawno ale tu się zrobiło bagno :D ktoś to mósi posprzątać... pozdro dla 2c
.........

czas wpisu: 2006-09-02 18:14:17
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

595
to podobno Szanowna Pani Mielecka na ksiedza doniosła. Takie plotki chodza nie wiem czy to prawda. Jak coś wiecie to dajcie znac . NaRx
donosiciel

czas wpisu: 2006-09-04 16:56:34
adres wpisu: 10.3.0.70 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

596
hmy... ciekawe komenty od samej podstawowki rudnickiej...:/ stronka fajna jak i rudnik:P pozdrawiam normalnych ludzi! trzymajcie sie czesc !!
mnie tu jeszcze nie bylo

czas wpisu: 2006-09-04 17:37:58
adres wpisu: 10.3.0.96 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

597
HEJA ZIOMKI TU Tadzio !! Pozdrawiam cały Rudnik.... i była klase 3h a w szczegulnosci moje 3 najlepsze kuzynki :D Karolinke, Sarolinke i Patrycje !! :D ....... RUDNIK !! :P
Tadzio :D

czas wpisu: 2006-09-11 22:54:03
adres wpisu: btw88.neoplus.adsl.tpnet.pl

598
pozdrowionka dla całej jasienicy , dla moich najlepszychkuzyneczek i przyjaciółek Karolinki,Sarci,Kasienki i kochanego kuzynka TOMUSIA tesknie za Wami:*:*
Patisia

czas wpisu: 2006-09-12 14:07:46
adres wpisu: byo122.internetdsl.tpnet.pl

599
:*Tomuś jesteś niemożliwy:)brakuje mi Was, całego Rudniczka..o mojej kochanej Karolince nie wspominam. Serdeczne pozdrowionka dla Patrycji..całuję:*
Sarolinka;)

czas wpisu: 2006-09-12 15:16:04
adres wpisu: 212.244.117.66

600
:* Kochane moje Skarbeńki, dziękuję za pozdrowienia, za Waszą pamięć .. :) Moi: Magdusia, Tomuś ,Sarunia, Kasieńka, Patrycja... MY to jedno. Jesteście wsaniali,kochani ! Bardzo za Wami tęsknię i BARDZO Was Kocham :) z resztą, wiecie o tym dobrze :)) niemożliwie mi Was brakuje, naszych wspólnych chwil spędzonych razem, których nikt nam nie odbierze. Całuję Was mmmmocno, pozdrawiam gorąco i zawsze o Was myślę i pamiętam ! Dziękuję za to, że jesteście... :* Wasza Karolinka :)
Karolina :)

czas wpisu: 2006-09-12 21:10:16
adres wpisu: host-d9ada799.elsat.net.pl

601
Gor?ce pozdrowienia dla kazdego kto gra w GOSCIBI:)
GosiuRa:)

czas wpisu: 2006-09-16 13:57:12
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

602
pozdro! dla ca?ej mojej klasy 1 c!!!!!
Madziulka!;*;*;*

czas wpisu: 2006-09-16 13:57:53
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

603
Pozdro dla moich kochanych psiapsió?eczek -->Madziulki,Ewelinki,Kasi,Anetki!!! A szczegulnie dla mojej siorki Gosiury =D :*:*:*:* Koffam Was!!!
Olka :*

czas wpisu: 2006-09-18 16:56:42
adres wpisu: bsv84.neoplus.adsl.tpnet.pl

604
Najgor?tsze pozdrowienia dla Str?ka!!! :*:*:*:* Jeste? super :P
Olka :*

czas wpisu: 2006-09-18 16:58:16
adres wpisu: bsv84.neoplus.adsl.tpnet.pl

605
POZDRO DLA MORO;*
ZAWODNICZKA 09

czas wpisu: 2006-09-18 23:26:30
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

606
Pozdrawiam cale su?owice...be dh:)
kocham Cie *****;*
gOSIEK;*

czas wpisu: 2006-09-18 23:27:36
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

607
pozdro dla kozy,skoruta,syski,zeni,i jakby niebylo naszej fafuline:)i reszty KSG kofffam Was;)
gOSIEK 09

czas wpisu: 2006-09-18 23:28:55
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

608
Gościbia boossyyyy;)

madziulka

czas wpisu: 2006-09-19 21:24:59
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

609
Grorace pozdrowienia dla Moro;)*
heh;)i calutkiej Goscibi;p
Zawodniczka 09

czas wpisu: 2006-09-19 22:56:26
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

610
pozdro dla dziewczyn z goscibii!!!! mam nadzieje ze pokazecie cos w 1 lidze trzymam kciuki i licze na spore sukcesy szczególne pozdro na rocznika 91 !!!
kibic

czas wpisu: 2006-09-20 16:06:28
adres wpisu: 10.3.0.31 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

611
POZDRO DLA WSZTSTKICH ZIOMALI ODWIEDZAJACYCH TE STRONKE
_/_
c', )
//
c=// |
.' /
: _||
Kość

czas wpisu: 2006-09-20 18:43:58
adres wpisu: bud159.neoplus.adsl.tpnet.pl

612
Kim kolwiek jest kibic Gosciebi,dziekuje za poZdrowionka skierowane szczegolnie dla rocznika 91:)
Zawodniczka 09

czas wpisu: 2006-09-21 15:05:21
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

613
Mimo młodego wieku,grajac w seniorkach damy z siebie wszystko:)--->mowie o roczniku 91,bo to My mialysmy najwieksze sukcesy ostanich lat:)starsze tez sie postaraja:)
Zawodniczka 09*(GR)

czas wpisu: 2006-09-21 15:10:24
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

614
Aha...jakby mogla zapomniec,pozdo dla rocznika 91 i starszych:)oraz mojej przybranej siory Oli K:*,WSZYSTKICH KIBICOW KSG i oczywiscie MoRo:);*
Gosiek 09

czas wpisu: 2006-09-21 15:13:24
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

615
Jest wreszcie spokoj ze nie ma jednej osoby na plebani.Ks proboszcz jest O.K26
XXX

czas wpisu: 2006-09-23 17:13:29
adres wpisu: 10.3.0.87 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

616
Fajna stronka, warta obejrzenia
Stokrotka

czas wpisu: 2006-10-09 15:10:34
adres wpisu: 10.10.1.23 przez mail.stsa.pl

617
pozdrowienia
Kamil

czas wpisu: 2006-10-10 18:06:07
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

618
Jak niema księdza Mirka jest wypas!!! Za to co robił go nieznosze!!!:/ pozdro! :*
xxx (O..)

czas wpisu: 2006-10-13 20:55:23
adres wpisu: bsm156.neoplus.adsl.tpnet.pl

619
Pzdrowionka dla całej GOśCIBI!!!i oczywiście dla "Mateusza :*:*:* KCM! Buziaki
Olka

czas wpisu: 2006-10-13 20:59:44
adres wpisu: bsm156.neoplus.adsl.tpnet.pl

620
a co Mirek zrobił????????????? on był fajny!!!!!!!!!!
????

czas wpisu: 2006-10-13 21:17:14
adres wpisu: bso54.neoplus.adsl.tpnet.pl

621
kocham cię M.B pordro dla wszystkich ziomków odwiedfziajacych tąstronkę a szczególne pozdro dla Madzi, Oli, Kasi . Ewelinki i Maćka i wielu innych


anecia

czas wpisu: 2006-10-18 22:49:53
adres wpisu: btx56.neoplus.adsl.tpnet.pl

622
pozdro dla Madzi, Kasi ,Oli i Ewelinki:*
zakochana

czas wpisu: 2006-10-19 17:55:34
adres wpisu: cqz184.neoplus.adsl.tpnet.pl

623
Co ta nasza sylwia robi z hłopcami ciongnie do łuzka i nic wiencej Źuchowicz.S
Gosciu

czas wpisu: 2006-10-21 21:17:23
adres wpisu: 10.3.0.118 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

624
mirka wygryzła nasza przemądrzała sołtyska :((((( wraz z kolezanka ktora prowadzi biblioteke w Kościele......
kto wybrał taką sołtyskę?? ma buzie dużą tam gdzie nie potrzeba...........
ktos.....

czas wpisu: 2006-10-22 20:08:13
adres wpisu: elf54.internetdsl.tpnet.pl

625
Pozdrowień,całusków i uścisków moc dla Piotrusia K. od przyszłej...sąsiadki :) ;) :*
K. eM. :)

czas wpisu: 2006-10-23 17:49:32
adres wpisu: host-d9ada799.elsat.net.pl

626
Pozdrowienia Dla przyszłej sąsiadeczki Karolinki :P:P :*:*:*
KoSTek

czas wpisu: 2006-10-23 17:59:05
adres wpisu: btm184.neoplus.adsl.tpnet.pl

627
hahaha sołtyska-> zębatka Hahahahahhaha
ita

czas wpisu: 2006-10-24 14:48:56
adres wpisu: 10.3.0.70 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

628
kochanie mam nadzieje ze nie wierzysz w te głupoty:) bo to w pewnym sensie jest śmieszne
BARDZO CIE KOCHAM SŁOŃCE :*:*
Sylwia...

czas wpisu: 2006-10-24 15:49:22
adres wpisu: bsx210.neoplus.adsl.tpnet.pl

629
Pozdrófffffka dla moich kofffffanych dzieffffcynek: Madzi Rączce,Ewelince Bucce,Zuzi Garbień,Ewelinki Piątek,Izi Siddi,Madzi Koziołek,Madzi Bizoń....i super chłopaków Jacka,Maćka,Zbyszka,Damiana i Konrada!!!:*:*:*:* Kofffam ich wszystkich :*:*:*:* :)) BuZiOlKi :*
Olka

czas wpisu: 2006-10-26 18:04:05
adres wpisu: 10.3.0.87 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

630
i oczywiście dla Kasiusi Kiebzak!!!!!! :*:*:*:*:* Kofffam was

Olka

czas wpisu: 2006-10-26 18:21:34
adres wpisu: 10.3.0.87 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

631
ale ty jesteśola a dla mnie pozdro to co ja dla ciebie dałam pozdro a ty dla mnie nie wiesz co;/
aneta

czas wpisu: 2006-10-27 17:03:02
adres wpisu: bsx93.neoplus.adsl.tpnet.pl

632
I oczywićsie pozdrowionka i słodziutkie buziaczki dla Aneci Judasz i Kasi Powroznik!!!Kofffusiam was badzio!!!!!:*:*:*:*:*:*:*
Olka

czas wpisu: 2006-10-27 20:11:45
adres wpisu: bso138.neoplus.adsl.tpnet.pl

633
kocham was wszystkich a szczególnie M.B naj bardziej na świecie:*:*:*:*:*
ktoś

czas wpisu: 2006-10-27 20:15:26
adres wpisu: bsx93.neoplus.adsl.tpnet.pl

634
Przepraszam cię Kasieńko za moją głupote przez którą cie ztraciłem...Kocham cie jak nikogo innego.Jesteś w stanie mi wybaczyć??? :( żałuje co zrobiłem z nami...bo mogło być pieknie:(
wybacz....mi:(

czas wpisu: 2006-10-29 14:15:02
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

635
Kasiu Kiebzak ja cię kocham...wiem ze cie zraniłem...
Jarek

czas wpisu: 2006-10-29 14:18:49
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

636
pozdro dla dziewczyn z ręcznej ,,wszystkich"


ks gościbia

czas wpisu: 2006-11-01 12:00:35
adres wpisu: btl24.neoplus.adsl.tpnet.pl

637
widze ze sie tu tenelowela kreci heeee .(ale ja w niej nie zagram)pozdro!!!!!!!!!!!
ziomek

czas wpisu: 2006-11-01 21:18:04
adres wpisu: elf54.internetdsl.tpnet.pl

638
gościbia to potęga
GOŚCIBIA TO PANY!!!
gwiazdeczka

czas wpisu: 2006-11-03 18:48:00
adres wpisu: btr7.neoplus.adsl.tpnet.pl

639
kocham Maćka Biele z całego serca i on jest dla mnie najważniejszy na świecie i tylko jego kocham !! i jemu tylko moje serce mogę oddać!!!!
zabujana

czas wpisu: 2006-11-03 18:50:26
adres wpisu: btr7.neoplus.adsl.tpnet.pl

640
GROM ma jasne ty powinien być limit młode głupie precz z tej strony!!!!!!!!!
ziomek

czas wpisu: 2006-11-06 12:24:37
adres wpisu: tu90.internetdsl.tpnet.pl

641
Rudnik to zajebista miejscowoś !!!!!!!
Weronika

czas wpisu: 2006-11-06 16:19:36
adres wpisu: bsv99.neoplus.adsl.tpnet.pl

642
zgadzam się z wami w 100proc. dzieci nie powinny wchodzić na tę strone i pisać takie głupoty niech lepiej oglądają te swoje bajeczki na cartonie!!!!!!
Agnieszka

czas wpisu: 2006-11-06 16:25:49
adres wpisu: bsv99.neoplus.adsl.tpnet.pl

643
wy sie kłócicie a nas to cieszy:)
Jarosz

czas wpisu: 2006-11-06 20:48:16
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

644
Rudnik jest super mieszkam mu od urodzenia Rudnik I Love You
Paulincia

czas wpisu: 2006-11-07 16:40:41
adres wpisu: btf181.neoplus.adsl.tpnet.pl

645
Kocham cie jarek a ty tego nie widzisz przez moją milość do ciebie umieram
Ktoś

czas wpisu: 2006-11-07 16:46:34
adres wpisu: btf181.neoplus.adsl.tpnet.pl

646
pozdrowionka dla byłej 6c a szczególnie dla kasi olki madziary i asijesteście THE BEST
Paula

czas wpisu: 2006-11-07 17:04:34
adres wpisu: btf181.neoplus.adsl.tpnet.pl

647
SIEMA ZIOMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SOKUŁ

czas wpisu: 2006-11-07 22:48:38
adres wpisu: elf54.internetdsl.tpnet.pl

648
Była 6c jest wyjebista.
Same gwiazdy;) Wróbel Kolombo. Ha ha ha. A z resztą sami wiecie że jesteśmy THE BEST.
Pozdro dla wszystkich!!!!
FIRE MARINERO....!!!!
ROBINHO;)

czas wpisu: 2006-11-07 23:06:06
adres wpisu: 10.3.0.67 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

649
nIE NO FAJNIe. jA NAPISAłEM raz co sadze i jaka jest prawda bez przekleństw i moj wpis został usunięty ale jak jakieś dziecko napisało cytuję: WYJEBISTA to wpis jest. Fajnie macie na tej stronie ciao
grom

czas wpisu: 2006-11-08 14:27:20
adres wpisu: 10.3.0.70 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

650
masz rację ROBINHO dawna VI c jest zajebista
PaŁkA

czas wpisu: 2006-11-08 19:41:19
adres wpisu: bsy79.neoplus.adsl.tpnet.pl

651
Heh no widze ze jeszcze ktos pamieta o 6c;) to była najlepsza klasa jaka mogła byc i drugiej takiej nie bedzie...pozdro
ludzie się zmieniają

pozostaja!!!!!!!!!
czas wpisu: 2006-11-08 22:10:10
adres wpisu: bty74.neoplus.adsl.tpnet.pl

652
Miało byc; LuDzIe SiĘ zMieNiaja, LeCz WsPoMniEniA poZOstAjĄ...;)
=

czas wpisu: 2006-11-08 22:12:31
adres wpisu: bty74.neoplus.adsl.tpnet.pl

653
Krystian koffffam cie:-)
Zakochana

9.11.06.
czas wpisu: 2006-11-09 17:13:57
adres wpisu: bth95.neoplus.adsl.tpnet.pl

654
Kocham Cię Jareczku....pozwól mi sie zblizyć do siebie. Co ty widzisz w tej Kaśce???
Daj mi szanse...

czas wpisu: 2006-11-09 20:48:15
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

655
To ja go kocham!!!!!!spadaj od niego kim kolwiek jesteś!!!!
wielbicielka

czas wpisu: 2006-11-09 21:47:33
adres wpisu: btm233.neoplus.adsl.tpnet.pl

656
Pozdro dla Zaje... klleżaneczek Jolki, Anulki i Kasiczki ze Sułkowic jesteście super laseczki:-))))
Paulinka

czas wpisu: 2006-11-10 14:59:06
adres wpisu: bsj26.neoplus.adsl.tpnet.pl

657
I jeszcze dla Kasi Ś. z biertowic mojej psiapsiółki

Paula

czas wpisu: 2006-11-10 15:02:50
adres wpisu: bsj26.neoplus.adsl.tpnet.pl

658
pozdrowienia dla Paulinki SZczerek z 3 e od najlepszych kol Ani i Kasi
kol

czas wpisu: 2006-11-10 15:03:45
adres wpisu: 10.3.0.57 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

659
Pozdrowionka dla chłopczyków i dziewczynek z klasy 3e jesteście super!!! 3e górą!!!!!!
Pałka

czas wpisu: 2006-11-10 15:09:55
adres wpisu: bsj26.neoplus.adsl.tpnet.pl

660
Nie znudziła sięwam ta "Gościbia" ?? Nożna tak ale nie ręczna. Te Asie Biele....
Weźcie się tak nie możę być:P
,,,,,,,,

czas wpisu: 2006-11-10 15:12:12
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

661
Co wam do 3e??
444444444

czas wpisu: 2006-11-10 15:13:33
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

662
kocham cie JAREK
P:-S

czas wpisu: 2006-11-13 16:47:10
adres wpisu: 10.3.0.57 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

663
A kto ma coś do ręcznej?!
Zajebioza09

czas wpisu: 2006-11-13 16:54:02
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

664
No 3"e"pozdrawiam:*
Gosiek09

czas wpisu: 2006-11-13 16:56:03
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

665
Do Józka b:skromne pytanko:to po co wchodzisz na tą stronke,skoro Ci sie nie podoba?!chyba tylko Ty cos do niej masz...-ZAłOSNY:/pozdrawiam
Zajebioza09

czas wpisu: 2006-11-13 16:59:37
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

666
pozdro dla calej elity z dolnego;-0 dla; jarka kaweckiego, lukasza siwka, madzi siwek,karolici kani, piotrka zajdy,piotrka satory,piotrka piatka,piotrka wozniaka,roberta domagale,pawla piatka, madzi zborowskiej, maciusia dude... jestescie zajebisci wszyscy:P oby takie wakacje byly za rok jak te:D koffamy was...















;-))))))

czas wpisu: 2006-11-13 18:51:34
adres wpisu: bty130.neoplus.adsl.tpnet.pl

667
szlachcianka to osoba która pozostawimy bez komontarza szkoda słów na nią i całą resztę.................
zmora

czas wpisu: 2006-11-13 18:54:47
adres wpisu: bty130.neoplus.adsl.tpnet.pl

668
siedzę na uczelni, na ćwiczeniach z informatyki i strasznie się nudzę... POZDROWIENIA DLA WAS mieszkańcy Rudnika. Tak 3mać, buźka dla SylwiiŻ, Magdy C i innych.
Lucynka

czas wpisu: 2006-11-15 14:49:25
adres wpisu: heros.rol.ar.krakow.pl

669
Polska najlepsza!!!!!! wczorajszy meczyk zakonczony powodzeniem... maja szczescie!!!!
kibic

czas wpisu: 2006-11-16 18:57:59
adres wpisu: bth118.neoplus.adsl.tpnet.pl

670
Pozdrowionka
dla asi bieli:)gwiazdy EnErgY:):):) EkStRaklAsA z niej.....!!! :PP
Olka i Madzia

czas wpisu: 2006-11-19 09:48:21
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

671
po przeczytaniu tych wpisów stwierdzam że starszych osób odwiedzających ta stronę jak 14 lat tu nie było a jeśli byli to szybko wyszli. Serdeczne pozdro dla wszystkich zakochanych oby Wam się wszystko ułozyło bawcie sie dalej:)))
81

czas wpisu: 2006-11-22 13:13:59
adres wpisu: abiy127.neoplus.adsl.tpnet.pl

672
do Sylwii Żuchowicz. Odezwij się musimy pogadać,
twój wielbiciel
cichy wielbiciel

czas wpisu: 2006-11-22 14:41:10
adres wpisu: heros.rol.ar.krakow.pl

673
Sylwia chyba masz wielbiciela tylko kto to?????????????? trzymam kciuki:)
Koleżanka

czas wpisu: 2006-11-23 16:19:46
adres wpisu: bsv171.neoplus.adsl.tpnet.pl

674
hej:) a kim jesteś?? hehe...może byś się podpisał!


Damianku kocham Cię baaaaaaaaardzo:*:*:*jesteś dla mnie wszystkim!! Aha...no i pozdrowionka dla całej klasy....a szególnie dla moich naj naj lepszych koleżanek:*buźka
Sylwia Ż

czas wpisu: 2006-11-24 15:37:59
adres wpisu: bth47.neoplus.adsl.tpnet.pl

675
pozdrowinia dla mojej bylej klase w szczególnosci dla siuska sikorki i joli
strzałka

czas wpisu: 2006-11-25 21:33:13
adres wpisu: cqz119.neoplus.adsl.tpnet.pl

676
sylwia jakie wyznania hoho
strzałka

czas wpisu: 2006-11-25 21:35:19
adres wpisu: cqz119.neoplus.adsl.tpnet.pl

677
jak masz tak pisać o lepiej nie pisz nic....a jak ci sie coś nie podoba w tym co pisze ja albo ktoś inny to zatrzymaj to dla siebie;/;/;/
Sylwia...

czas wpisu: 2006-11-27 20:09:45
adres wpisu: bso106.neoplus.adsl.tpnet.pl

678
Pozdro dla zajefajnej klasy 3h...!!:-)
...

czas wpisu: 2006-12-01 20:28:40
adres wpisu: btv150.neoplus.adsl.tpnet.pl

679
pozdrowienia dla pawła kuchty
xxx

czas wpisu: 2006-12-02 19:22:37
adres wpisu: bte45.neoplus.adsl.tpnet.pl

680
Pozdro dla jarka kuchty
yyy

02.12.06.
czas wpisu: 2006-12-02 20:54:26
adres wpisu: bss227.neoplus.adsl.tpnet.pl

681
Ale zycie jest dupniete:) Raz sie jest szczesliwym a raz smutnym....zeby tak ciagle byc przy swojej milosci to niczego by mi nie brakowalo. <<<>>
J>K

czas wpisu: 2006-12-06 21:27:26
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

682
pozdro dla ani kasi jolki i paul;inki
kaska

czas wpisu: 2006-12-07 11:05:56
adres wpisu: bsg177.neoplus.adsl.tpnet.pl

683
dzieki za pozdrowionka kasiu ja też cie pozrrawiam i nasza klase i oczywiście wszystkie kolezanki tj.Jolke, AniE, kasiE
pAuLiNkA

czas wpisu: 2006-12-07 12:08:22
adres wpisu: bud71.neoplus.adsl.tpnet.pl

684
paulina szybko wracaj do szkoły nudno bez ciebie:-(
przyjaciółki a i k

czas wpisu: 2006-12-07 17:21:48
adres wpisu: 10.3.0.57 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

685
Wiem mi też bez was nudno ale cóż zrobić w poniedziałaek bede z wami pozdrawiam:)))
pAuLiNa

czas wpisu: 2006-12-07 19:01:24
adres wpisu: bsk110.neoplus.adsl.tpnet.pl

686
Chamstwem jest nieocenzurowane komantarze an stronie. Tylko pożałować takiej "strony" w najprostszym z możliwych HTML-u
m

czas wpisu: 2006-12-08 12:16:37
adres wpisu: bso67.neoplus.adsl.tpnet.pl

687
pozdro dla Ewelinki, kaski olki madzi i iski:* buziole:*
jooo:)

czas wpisu: 2006-12-08 22:11:51
adres wpisu: btm3.neoplus.adsl.tpnet.pl

688
przepraszam KaSIU za Kaśke...pomyliły mi sie literki:*
jo:))

czas wpisu: 2006-12-08 22:15:32
adres wpisu: btm3.neoplus.adsl.tpnet.pl

689
Pozdro dla Pawła Zajdy z IIIh jesteś cudowny coraz bardziej mi sie podobasz choć nigdy mnie nie zauważasz odezwij sie do mnie prosze:)))))
WiElBiCiElKa

czas wpisu: 2006-12-10 13:22:38
adres wpisu: bsn219.neoplus.adsl.tpnet.pl

690
Pozdrowienia dla Piotrka K. bardzo mi sie podobasz w tej nowej fryzurze
wielbicielka

czas wpisu: 2006-12-10 13:36:16
adres wpisu: 10.3.0.57 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

691
Koofffam chłopaków z US5 jesteście słodziutcy nio i potraficie śpiewać buziolki dla was>>>>>>>>>>>>
Paulincia:))

czas wpisu: 2006-12-10 13:37:55
adres wpisu: bsn219.neoplus.adsl.tpnet.pl

692
pzdr dla słodziutkich chłopaczków:PAwła Zajdy, Piotrka Kostowala I Maćka Bieli-->jesteście cudowni:*papa słońce buziaki gorące=*
wielbicielka:*

czas wpisu: 2006-12-10 15:16:27
adres wpisu: bte205.neoplus.adsl.tpnet.pl

693
Od tych wielbicielek na tej stronie robi sie nudno co nie??????>>>>>>>
Ktoś

czas wpisu: 2006-12-10 16:24:30
adres wpisu: bsg113.neoplus.adsl.tpnet.pl

694
Tomuś Twardosz jesteś SUPER!!!!!!!kocham Cie !!!!!!!!
kochająca

czas wpisu: 2006-12-10 17:33:49
adres wpisu: 10.3.0.57 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

695
Pozdowionka dla super kolezaneczek AnI i KaSi jesteście THE BEST buziolki dla was:)))))))
psiapsiółka

czas wpisu: 2006-12-10 17:56:08
adres wpisu: bth177.neoplus.adsl.tpnet.pl

696
pozdrowionka dla kasi.W Kasi Ś jolki L i Paulinki SZ jestescie najlepszymi kumpelami
Dzidzi

czas wpisu: 2006-12-10 17:56:57
adres wpisu: 10.3.0.57 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

697
I jeszcze pozdrowionka dla KaSi Ś. i Jolusi jestescie superrrrrrrr!!!!!!!!
myszka miki

czas wpisu: 2006-12-10 17:59:30
adres wpisu: bth177.neoplus.adsl.tpnet.pl

698
Jak wchodzę na tą księgę gości i czytam te wpisy to mi się słabo robi... Normalnie jest mi wsytyd za was i głupio mi, nawet nie chce sobie myśleć co nie mieszkańcy Rudnika uważają na temat Rudniczan. Bo narazie to same wpisy osób z gimnazjum, które są po prostu żałosne. Jeśli tak bardzo kochacie jakiegoś chłopaka to mu to powiedzcie a nie zaśmiecajcie księgi. A jeśli chcecie się podzielić swymi spostrzeżeniami czy problemami sercowymi to kierujcie się na forum i tam wyżalajcie się. Wprawdzie księga jest dostępna dla każdego, ale zanim sie wpiszecie to pomyślcie co piszecie. Przecież ktoś to będzie później czytał!!!
;/

czas wpisu: 2006-12-12 20:29:00
adres wpisu: gfi186.internetdsl.tpnet.pl

699
brawo w koncu ktoś to napisał (zryte zwieżenia gówniarzy)doprowadzają mnie do szału
qwer

czas wpisu: 2006-12-12 22:43:55
adres wpisu: elf54.internetdsl.tpnet.pl

700
pozdrowionka dla świetnej kumpeli z Klauduni F.:D
koleżanka A.D

czas wpisu: 2006-12-13 16:47:50
adres wpisu: 10.3.0.57 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

701
nie wiem kim jestes ale dobrze mySlisz facet!!:) co nas to obchodzi w kim sie kochaką:) jak by kochaly to by ni egadalytylko to czynily....ruuules
Ja,,,,,,,

czas wpisu: 2006-12-14 17:46:34
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

702
Pozdrowionka dla klauduśki z IIIe buziolki;););)
P.S.

czas wpisu: 2006-12-15 22:01:14
adres wpisu: bsk236.neoplus.adsl.tpnet.pl

703
Sory,a po co jest ta księga??-chyba po to,zeby sie wpisywac...kazdy moze sobie piasać co chce...sami jestescie żałosni...to po co czytacie te wpisy,skoro coś do nich macie?!
zajebioza

czas wpisu: 2006-12-15 23:14:13
adres wpisu: awc174.internetdsl.tpnet.pl

704
Pozdrowionka i buziale .... Dla Moich Kochanych Psiapsiółeczek : Madziulki R. Ewlinki B. Madzi B. Ewelinki P. Kasi P. i oczywiście dla Mateusza S. Kocham was!!!
Olka :*

czas wpisu: 2006-12-16 21:09:25
adres wpisu: bsv178.neoplus.adsl.tpnet.pl

705
Buziaczki słodziutkie dla Jacka Bagińskiego i Marcina Koźlaka!!! :*:*:*
Olka :*

czas wpisu: 2006-12-16 21:12:12
adres wpisu: bsv178.neoplus.adsl.tpnet.pl

706
Czemu nikt sie nie wpisuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????? piszcie jest dopiero 707 wspiów:/
rudnik

czas wpisu: 2006-12-20 19:30:02
adres wpisu: bth161.neoplus.adsl.tpnet.pl

707
Pozdrowienia dla najlepszych kumpeli
joli,kasi,anii pauli.:)
kasia

czas wpisu: 2006-12-21 09:51:56
adres wpisu: btq96.neoplus.adsl.tpnet.pl

708
pozdrowienia dla super,świetnych koleżanek kasi,ani,paulinki,kasi
jola

czas wpisu: 2006-12-21 09:55:29
adres wpisu: btq96.neoplus.adsl.tpnet.pl

709
Pozdrowionka dla smoka.
smoczyca

czas wpisu: 2006-12-21 10:27:04
adres wpisu: btq96.neoplus.adsl.tpnet.pl

710
pozdrowionka dla chłopaków 3e jestescie super:)buziaczki
kolezanki z IIIe

czas wpisu: 2006-12-21 10:29:39
adres wpisu: btq96.neoplus.adsl.tpnet.pl

711
pozdro dla zajefajnych chłopaków z 3 e m in.Mateusza B,Olka B, bartka G,wojtka H, ZBYSZKA H,przemka K, dominika S,mańka Sz, i WOJTKA W,jesteście super
nieznajoma

czas wpisu: 2006-12-21 18:11:08
adres wpisu: 10.3.0.57 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

712
serdeczne życzenia dla gosi r z okazji urodzin
ja

czas wpisu: 2006-12-21 18:16:38
adres wpisu: 10.3.0.57 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

713
pozdrowienia dla super dziewczyn ze starcówki to najlepsza ul. w rudniku... super laski tam mieszkają
koledzy z kalwarii

czas wpisu: 2006-12-23 21:28:22
adres wpisu: elf54.internetdsl.tpnet.pl

714
Skończyli byście z tymi bezsensownymi wpisami o miłości...
Przeciez to nikogo nie interesuje. Od tego macie gg żeby pisać o takich sprawach...!!!!
ROBINHO;)

czas wpisu: 2006-12-24 12:13:26
adres wpisu: bts254.neoplus.adsl.tpnet.pl

715
Święta a takimi tekstami walicie. Coś tu jest chyba nie tak
**mikołaj**

czas wpisu: 2006-12-25 14:26:40
adres wpisu: bsg61.neoplus.adsl.tpnet.pl

716
PoZdRoWiOnKa dla...:::KaSiEk G i M:::..
ZnAcIe NaS!!!

czas wpisu: 2006-12-26 20:31:57
adres wpisu: bto25.neoplus.adsl.tpnet.pl

717
Dobrze jest mówić o kimś. Powiedz coś o sobie. Pewne jest to że ideały po ziemi nie chodzą i ty też nim nie jesteś wiec swoje spostrzeżenia na czyjś temat zachowaj sobie dla siebie!
Obrońca***

czas wpisu: 2006-12-28 12:00:54
adres wpisu: bsm65.neoplus.adsl.tpnet.pl

718
STARCÓWKA GÓRĄ!!!
....

czas wpisu: 2006-12-28 13:21:13
adres wpisu: elf54.internetdsl.tpnet.pl

719
Pozdrowiona dla całej klasy 3F !!!!!!!!
xxxxxxxx

czas wpisu: 2006-12-28 19:05:27
adres wpisu: btf234.neoplus.adsl.tpnet.pl

720
Mam pytanie do admina tej strony: czy ty tu w ogóle zaglądasz?? Bo skoro tak to chyba za bardzo nie wiesz co znaczy KSIĘGA GOŚCI!! Księga gości powinna zawierać wpisy osób które pojawiają się na stronie żeby obejrzeć tę strone i podzielić się z innymi zdaniem na ten temat,a nie żeby tabun gimnazjalistów wypisywał kogo lub co kocha i za czym tęskni. Ja mam dla Admina propozycję: Może by tak założyć odzielną księge "gości" którą nazwać można KSIĘGĄ ZWIERZEŃ albo jakimś PAMIĘTNICZKIEM i wtedy każdego mądrego kto bedzie chciał sie wpisać nie bedą dreżniły 3 strony zapchane właściwie NICZYM!! Adminie!! APELUJĘ O ROZWAGĘ.
ZaŁaMaNy GoŚć

czas wpisu: 2006-12-29 09:20:05
adres wpisu: 10.3.0.70 przez ebj10.internetdsl.tpnet.pl

721
nareszcie ktos madry tu napisał zgadzam sie z Toba:)Aha i bardzo dobra propozycja mam nadzieje ze Ci wszyscy wpisujacy sie na tej ksiedze wkoncu zrozumieja ze to nie jest pamietnik!!!!

aacc

czas wpisu: 2006-12-29 09:54:31
adres wpisu: elf54.internetdsl.tpnet.pl

722
Ja mam pytanie odnośnie wpisu nr 724 czy w zdaniu cytuje"Księga gości powinna zawierać wpisy osób które pojawiają się na stronie żeby obejrzeć tę strone i podzielić się z innymi zdaniem na ten temat" chodzi o to żeby pisać czy komuś się podoba niebieskie tło czy nie, czy moze o coś innego. Jak komuś się nie podobająte treści to niech nie czyta 3 stron tylko wymyśli jakiś ciekawy temat i wówczas zacznie się debata. Krytykować każdy potrafi.
Obrońca***

czas wpisu: 2006-12-29 10:42:54
adres wpisu: bsd204.neoplus.adsl.tpnet.pl

723
Szesliwego nowego 20007 roku. Pozdrowionka dla całego RUDNIKA:)
RUDNICANIN

czas wpisu: 2007-01-01 01:41:53
adres wpisu: elf54.internetdsl.tpnet.pl

   WSZYSTKICH PRAGNĄCYCH WYRAZIĆ SWOJĄ OPINIĘ NA TEMAT TEJ STRONY I POROZMAWIAĆ NA INNE  TEMATY ZAPRASZAM NA FORUM
Admin


[ Poprzednia strona ]

Powrót na stronę WWW | Dopisz się do księgi


Odwiedz sponsora ksiegi!
Darmowe księgi gości. Załóż własną księgę!